teisipäev, 4. oktoober 2022

ÕPETAJALE!

Kleebi või kinnita oma märkmikku vm. kinnitavaid fraase. Need aitavad muuta mõtlemist 
ja seisundit. Näiteks:

- Ma olen suurepärane õpetaja ja mul on oma õpilaste elus suur roll!

- Ma hoolin oma õpilastest ja näitan seda välja pühendumise, heatahtlikkuse ja sõbraliku sõnaga.

Ma olen rahulik ja tervitan iga päeva rõõmutundega.

- Ma armastan õpetamist. Päeva lõpus ma tean, et olen midagi paremaks muutunud.

- Minust saab päev-päevalt üha parem õpetaja.

- Heatujuline ja oma tööd armastav õpetaja inspireerib õpilasi õppimisse positiivselt suhtuma. 

- Nüüd ja edaspidi on mul meeles, miks ma õpetajaks hakkasin. 

- Olen uhke, et olen õpetaja!

(katked raamatust: Kristi Lõbu "100 ideed õpetajale" - Upa raamatukogus olemas)

HEAD KURESSAARE HARIDUSE KOOLI ÕPETAJAD, ILUSAT ÕPETAJATE PÄEVA TEILE!



 

Kommentaare ei ole: