reede, 31. oktoober 2008

1 B klass

EVA: Raamatukogus peab olema vaikselt, saab peale tunde lugeda. Laenutatud raamat võib 3 nädalat minu käes olla. Minu lemmikuks on "Pikk Päkapikupäev".
CARMEN: Mulle meeldis piiksutamine.
CAREL: Kaardiga piiksutamine on tore, meeldib veel kelder, kus õpikuid hoitakse. Käisin seal keldris koos oma lasteaiaga.
STEN-MARKUS: Mulle jäi meelde lift.
RANDEL: Mulle jäi meelde suur raamat- ATLAS (Maailma).
ROOSMARII: Mulle meeldisid eriti lasteraamatud. Laenutasin endale raamatu "KOERAD" ja "LÕVIKUNINGA". Veel jäi mulle meelde, et raamatu nurkasid ei tohi murda järjehodjaks ja sõbrale raamatut edasi ei anta. Tuleb koos minna raamatukokku.
GERTRUD: Raamatukogus võib vaikselt lugeda. Lift meeldis, olen teinud kaardiga juba 3 piiksu ja mulle meeldivad LOOMADEST raamatud!

Kommentaare ei ole: